laupäev, 11. august 2018

Reisi 2. päev - Lissabonist Assooridele

11. august - Robert kirjutab:
Me olime just veetnud lennujaamas 11 tundi ja kõik olid väsinud. Enamik inimestesi üritasid magada, aga lennujaama tingimustes oli seda missiooni raske täita, seega ainult mõned said magada. Lissaboni lennujaama jõudes tegi keegi nalja, et Sille Riin mahub kohvrisse magama, kuid hiljem leidsime kohvrist hoopis Signe. Priit oli näinud teda ja otsustas, nagu kinnisvaramaakler ikka, ehitada kohvritest väikse korteri. Hiljem sai seda ka üürida. Mõned tunnid hiljem oli kell juba viis. Check-in oli tehtud, inimesed hakkasid järjest ära vajuma. Halliki magas tooli peal. Paljud olid näljased ja ootasid kuni McDonald’s lahti tehakse. Burgerid seal olid pigem kuivad ja halvad. Friikartulid olid soolamata, mina ja Sille sōime teiste friikartulid ära, sest need olid liiga magedad. Kell oli juba pool kuus hommikul ja ma läksin värava juurde, kus me pesitsesime (suvakas värav, kus oli ruumi ja vähe inimesi). Ma üritasin magama jääda ning see õnnestus. Loomulikult oli ebamugav, aga sain kuidagi hakkama.

Kell 8.40 oli boarding (pardaleminek) meie lennule. Ma ärkasin selle peale, kui mingi lennujaama tädike karjus läbi kõlari, et boarding hakkab mingile suvakale lennule. Läksime meiegi lennukile. Lend oli sujuv ja jõudsime saarele.

Lahe fakt on see, et Ameerika Ühendriigid on meile lähemal kui meie kodumaa Eesti. Lennujaama jõudsime kell 12 kohaliku aja järgi. Meid võtsid vastu meie giidid, üks mees ja üks naine. Nad kinkisid igale Maatasa liikmele väikse pundi lilli ja andsid meile kaelapassid, mida me peame ALATI kandma, ilma passita kooli ei saa. Sõitsime bussiga ööbimiskohta. Pakkisime end lahti, seadsime sisse ja läksime lõunat sööma. Lõunaks oli kala-riisi-voki-värk koos kastmega. Magustoiduks oli õun. Kui kõik olid ära söönud oli vabaaeg - käi ringi, tee seda mida tahad. Ma läksin koos enamuste Tuluste, Kersti, Briti ja Priiduga Atlandi ookeani ujuma. Vesi oli umbes sama soe kui Emajõgi, aga väljas oli niiii soe õhk ja päike, et see vesi oli mega mõnus. Paljud ujusid ookeanis esimest korda - kõik tulused ja paljud täiskasvanud v.a saatjad (v.a Halliki). Kõndisime möödu Assoore ringi ja nautisime ilma, sõime jäätist ja Dorritosi (need on head tortillakrõpsud, mida Eestis eriti ei ole). Läksime kooli tagasi, kell kaheksa nelikümmend oli õhtusöök. Selleks oli soolane liha, koos tomatise riisiga... Ja maasika/ananassi tarretis... kell oli üheksa ja Tuule tahtis ka lõpuks ookeanis ujuda (ta ei käinud lõunaajal). See oli omaette kogemus, sest väljas oli pime, rand oli tühi ja ookean oli meie päralt. Kustunud vulkaani vaade. Must liiv. Tähed taevas. Muidu oli kõik chill bill, aga vesi oli külmem kui päeval. Rannas olid mina, Helin, Sille, Tuule ka Kermo. Pärast ujumist läksime restorani, tahtsime midagi osta ja otsustasime menüüst võtta kakao. Selgus, et neil polnud kakaod - olime sunnitud võtma teed. Võtsime musta tee piimaga, rohelise tee ja Tuule võttis magusa cappuccino vahukoore ja karamelliga. Läksime kooli ja jäime magama. Selline oli minu esimene päev Assooridel.

Õhkutõus Lissabonist

Terceira paistab!
Merevaated Angra do Heroismo linnast, kus ööbime
Meie linna ainuke rand, kus on tumedam, vulkaaniline liiv
Kohalik arhitektuur ja tänavad on midagi väga erilist

Kõik pildid tegi jällegi Priit oma vahva telefoniga:)