kolmapäev, 15. august 2018

6. päev Assooridel

6. päev Assooridel. Kirjutavad: Madli ja Anzela

Hommik algas samamoodi, nagu ka viis eelmist päeva, kiire ärkamine ja hommikusöögile minek on igapäevane rutiin. Täna on riigipüha, mistõttu läksime kõikide festivalil osalejatega kollasesse kirikusse (Church of the Holy Savior's Cathedral).

Kirik seest

Carol pilli häälestamas

Seal pidi iga riik laulma ühe laulu, meie laulsime Õtakut. Kirikusse minnes lootsid meist paljud, et seal on sama jahe, nagu Eesti kirikutes, kuid kahjuks pidime veidi pettuma, kirikus oli väga palav, kuid üks etteastumine 3st sai tehtud. Enne kirikusse minekut käisid Helin, Priit ja Kristjan ka linnapea vastuvõtul. Pärast kirikuskäiku suundusime sööma kultuurikeskusesse (Angra do Heroismo Congress and Cultural Center).

Siin sõime lõunat ja õhtul toimus ka galakontsert
Järjekorrad olid pikad, meie omad ootasid rahulikult istudes
Vaade söömiskoha eest
  Sõime rahvariietes ja seljas olid valged Põlva seelikud, kõik olid väga hirmul, et määrivad end ära, kuid midagi draagilist ei juhtunut.

Suure osa meie hetkedest veedame ka koos hiinlastega, kellega meil eile ka öösel pidu oli, Arnold on endale juba kitarrimängu tõttu mitu sõpra leidnud, sest Arnoldi üks iidolitest pillimängus on ka hiinlaste üks lemmikuid.

Arnold uue sõbraga, kes oskab Kasekest ka mängida nüüd

Hiinlased on üksteisega väga sarnased, Hans on üritanud leida seltskonnast seda ühte Arnoldi sõpra, kuid on 2 korda valesti arvanud.. Täna oli meil ka hiinlastega proov õhtuse tantsulahingu jaoks, tantsulahing koosnes neljast osast, esimene osa oli enda tutvustamine, nii meie kui ka hiinlased pidid esitama ühe etteaste enda repertuaarist. Teises osas mängiti popmuusikat, (Sia-Cheap Thrills, seda lugu on siin festivalil nii palju mängitud, see on vist korraldaja  lemmiklugu) mille järgi tuli tantsida oma repertuaarist midagi. Lugu oli jaotatud kaheks, esimese poole loost tegime meie Maatasaga osa Pulkadetantsust, terve tantsu Kiigadi-Kaagadit, ja siis ka Pirupolkat mõned sammud. Hiinlased tegid teisel poolel oma tantsu. kolmas osa oli üksteisele ühe tantsu õpetamine, meie õpetasime hiinlastele väikse osa Tõmba Jürist ja nemad õpetasid meile mingi rolleriga sõitmise liigutuse, sest muu oli meie jaoks vist natukene keeruline 😀. Neljandas osas oli nii, et nemad tantsisid meie pirupolka muusika järgi mingi enda tantsu ja meie tantsisime nende muusika järgi Juudi Polkat.

Pärast proovi hiinlastega oli mini puhkehetk, kus enamus triikisid oma särke. Carol, Sander, Joonas ja Sille käisid ühistantsu proovis, Meelis, Tuule ja Arnold olid orkestris. Siis läksime heliproovi, muusikud ja pillid said minibussiga kohale, teised tulid jala järgi. Bussisõidu ajal pandi paika ka koreograafia õhtuse tantsulahingu jaoks. Peale heliproovi pidi hakkama õhtusöök, osad läksid kooli, osad läksid välja sööma, sest koolis pakuti õhtusöögiks kala, aga tuleb välja, et paljud meist ei söö üldse kala. Söögikoha välja valimine käis kiiresti - esimene, mis ette jäi ja tundus normaalne. Seal istusid juba Meelis ja Carol ning jõid jahedaid jooke. Meie seltskond hakkas aga laamendama ja laudu kokku lükkama, sest muidu ei oleks me ära mahtunud ühe laua taha. Söögikoha teenindajad viskasid  palju nalja. Priit tahtis Coca-colat ja talle öeldi, et see sai otsa juba eile. Sellepeale küsis Priit Sprite'i, aga öeldi, et ka see on otsas. Ja siis ütles teenindaja, et ta tegi nalja. Pärast, kui Kersti enda toidu eest maksma läks, küsis ta teenindajalt: "kas toit oli tasuta?", seda nalja teenindaja hästi ei mõistnud...

Taas kooli jõudes pidime ruttu panema riidesse ja esinema minema. Madli emotsioonid: Selgus suur mure, et ma ei või pärga kanda. Jooksin ruttu üle koridori Halliki juurde ja uurisin asja, sest mismõttes ma ei või kanda esinemisel pärga. Tõin isegi argumendiks, et ma ei higista ja mulle meeldib seda väga kanda. Ja ma saingi seda teha!!!

Õhtu hakkas kätte jõudma ja oli aeg galakontserdiks, sellel kontserdil esinesid kolm riiki: meie, hiinlased ja hispaanlased. Meie kava oli jaotatud kolmeks, 10 minutit, 20 minutit ja 5 minutit, skeem oli ka teistel riikidel, seega esinesime seal omavahel kordamööda. Meil oli taha seina ka suur kell pandud, kust aeg jooksis, et keegi üle ei läheks, meil läks natuke kiireks, pidime ühe tantsu ära jätma. Aga muidu läks väga hästi. Pärast kontserti sõitsime ruttu kooli juurde tagasi, viis minutit hiljem olime uuel laval, et ära teha hiinlastega tantsulahing, mille jaoks meil päeva esimeses pooles proov oli, sellega läks ka hästi. Pärast lahingut hakkas hispaanlaste pidu. Paljud vist läksid sinna, aga meie olime väga väsinud ja läksime magama.